.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 برنامه فوق العاده در نمایشگاه کتاب مازندران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در روز های برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ساری 40 عنوان برنامه فرهنگی اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز ، قاسم عزیزی گرجی ظهر یکشنبه در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران با اشاره به وجود غرفه های جنبی پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران افزود: غرفه نوآوری و شکوفایی با کتب نوآوری، غرفه کتب مقام معظم رهبری، غرفه ویژه کتاب و کتابخوانی با دعوت از مولفین، اساتید حوزه و دانشگاه، ناشرین و شخصیتهای فرهنگی استان، غرفه پاسخگویی به شبهات دینی خواهران و برادران، غرفه اطلاع رسانی، کودکان و نوجوانان، شعر و قصه و غرفه شرکت تعاونی کار آفرینان از جمله بخشهای این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: در غرفه شرکت تعاونی کار آفرینان که برای نخستین بار در نمایشگاه امسال عرضه می شود کتب قرآن ، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه با قیمت مناسب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

به گفته وی تنها در این غرفه 40 برنامه جنبی برای علاقمندان و بازدیدکنندگان اجرا می شود.

گرجی گفت: در فضای سه هزار متر مربعی این نمایشگاه بیش از 60 هزار عنوان کتاب عرضه می شود.

وی افزود: تاریخ انتشار 48 هزار عنوان کتاب عرضه شده در این نمایشگاه بعد از سال 83 و 10 هزار عنوان نیز به قبل از سال 83 اختصاص دارد.

گرجی با بیان اینکه 700 ناشر کتاب از سراسر کشور در این نمایشگاه آثار خود را به معرض نمایش گذاشتند.

وی به بازدید 400 هزار نفر در سال گذشته از نمایشگاه کتاب استان مازندران اشاره کرد و افزود: این تعداد بازدیدکننده قریب از یک میلیارد تومان خرید کتاب داشتند.

وی اظهارداشت: در پایان روز نخست این نمایشگاه کارگاه آموزشی اوری گامی (آموزش کاغذ و تا )، نشست تخصصی نقد و بررسی اشعار، جلسات قصه گویی برای کودکان و بازیهای سنتی ایران برگزار شد.

گرجی در پیان یکی از شاخصه های مهم این نمایشگاه را حضورناشرین معتبر داخلی عنوان کرد و افزود: پنجمین نمایشگاه کتاب استان مازندران دوم تا هشتم شهریور ماه امسال با تخفیف 40 درصدی در جاده ساری به نکاء برپا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.554 seconds.